Geplaatst: 18-03-2010 9:24
[151384]Goedendag allemaal,
wij hebben hier een c 220 diesel oxykat. hij start perfect maar als hij even loopt gaat hij in eens onregelmatig lopen. net of er een cylinder wegvalt. heeft iemand een idee hierover of heeft dit mee gemaakt. retourleidingen van verstuivers al vervangen. zit naarm ijn mening ook geen lucht in de leiding anders zou hij wel moeite hebben om aan te slaan.
alvast bedankt