Geplaatst: 22-03-2010 16:23
[151710]Deze auto heeft het probleem dat als je begint te rijden het lampje van de remvloeistof (niet handrem) knippert en er een geluidssignaal is. Licht ABS blijft constant branden door probleem met ABS-sensor (maar dit is al een jaar zo).
Geen andere foutcodes.