Geplaatst: 23-03-2010 20:43
[151816]Hallo,
Heb een klant met een Skoda fabia met sludge/bruine drap in koelvloeistofreservoir , het is een 1.4 benzine. Bij haar vorige garage (waar ze geen vertrouwen meer in heeft) heeft haar verteld dat het haar koppakking is. Volgens mij is het ook nog mogelijk dat het de warmte wisselaar is!
Iemand enige ervaring met deze klacht bij skoda, ik lees er namelijk niet veel over.
vr groet paul