Geplaatst: 24-10-2014 19:32
motor loopt belast en onbelast niet boven de 3000 toeren , soms warm of koud maakt geen verschil loopt hij een aantal minuten wel goed ,
Gemeten
geen storing code , gemeten met snap-on , gasklephuis en regeleenheid naar actronics geen storing , geheel afgemonteerd met nieuw gaspedaal , nog de storing aanwezig , wie zet me in de juiste richting .
Uitgelezen met
snap-on