slecht starten koud

20 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
2.0 Dti Club
Onderwerp
Motorcode
Y20DTH
Eerste inschrijving
mei 2000
Brandstof
Diesel

marinus

Lid sinds: 29-05-2011

Bijdragen: 208

Geplaatst: 01-03-2013 20:47

auto starte koud plots heel slecht was alleen met remreiniger aan de praat te krijgen als hij een maal 5 min heeft gedraait dan verder geen problemen met starten meer  dus:

verstuiver rubbers vern.retourslang en t sukjes vern, plus nieuwe gloeibougies  gemonteerd en auto starte weer prima dat ging 6 dagen goed en nu weer s morgens bijna niet aan de praat te krijgen soms na lang door starten wil hij wel eens aanslaan maar meestal remreiniger nodig om hem te starten eenmaal gelopen start hij weer goed de hele dag en rijdt ook goed uitlezen geeft geen foutcodes heb voor de zekerheid nog een keer vacuum op de retour leiding en daarna nog per verstuiver getest maar dat geeft ook geen aantoonbare lekkage en toch lijkt het of hij s nachts afloopt vindt ook dat de auto als hij draait meer stinkt dan normaal maar als hij eenmaal loopt rijdt hij gewoon prima geen inhouden of stotteren niks mis mee dan iemand nog tips?

gr. marinus