Geplaatst: 04-07-2012 14:46
Wanneer de motor koud is heeft hij helemaal geen vermogen.Na een kwartiertje draaien doet hij het weer.
Geen foutmeldingen en/of storingen
Toevoer brandstof druk in orde
lek retour verstuivers in orde
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Edit Joram: Met kleine letters geschreven