Geplaatst: 05-10-2011 8:24
hallo,jongens ik heb hier een opel zafira b staan een 1.9 dcti en die heeft als storing
af en toe inhouden nu heb ik er al een brandstof reiniger van forte ingegooid.
ik heb hem nog uitgelezen en hij melde geen enkele foutcode,daar in tegen trekt hij goed
maar van de turbo had ik meer verwacht.
maar mijn vraag is kan het zijn dat er een sensor op de comerail happerd of iets degelijks
wie van jullie heeft hier ervaring mee
Uitgelezen met
Autel
Foutcodes
geen