Geplaatst: 28-10-2014 17:48
Nadat de spanning van de auto is geweest gaat het linker raam alleen nog maar dicht met ingedrukte raamschakelaar. Inleren d.m.v. de schakelaars als de ramen boven zijn even ingedrukt te houden werkt niet. Iemand hiermee bekend?
Gemeten
nvt
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt