Geplaatst: 07-10-2015 13:26
Hoi,
heb hier een VW Polo 2003 1.2 12V benzine staan waarvan de ketting is versprongen.
Inlaat nokkenas staat nog goed maar uitlaat nokkenas is ongeveer 30 graden versprongen.
motor voelt goed aan wanneer ik deze handmatig verdraai.
Raakt bij deze motoren de zuiger de kleppen niet wanneer deze verpringt?
Kan niet effe een andere ketting erop leggen om te proberen .
ps auto heeft geen kenteken dus heb een kenteken ingevuld van een diesel!