Geplaatst: 27-11-2013 11:59
Wij hebben hier een Mazda 3 staan waarbij de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling niet (soms wel) van werkt. als de a.b. werkt werken ze beide of beide niet? Wanneer je de a.b. opnieuw gaat inleren werken ze beide totdat je een paar meter met de auto gereden hebt. Beide sleutels worden nu niet meer herkent. ontvanger is reeds al vervangen. Iemand dit al eens meegemaakt?