Geplaatst: 09-03-2013 10:12
Deze Ford Heeft een turbo Probleem rijdt de auto op de snelweg 80km je trapt het gaspendaal in
reageert de turbo niet laat je het gas pendaal los en je trapt het gaspendaal weer in werkt de turbo
wel.en dan doet de turbo het goed. er brandt geen millampje
Uitgelezen met
texa