1 reactie
Lid sinds: 09-03-2010
Bijdragen: 6
Geplaatst: 25-03-2010 11:51
Volgens het vorige topic:
En ja wij doen alleen campers maar dit is mijn eigen auto
En zoals ik al eerder zei, dat staan we niet toe. Dus ook deze gaat de prullenbak in.