Geplaatst: 03-11-2014 17:26
Hallo, van deze 2.0 HDI motor is de distributieriem gebroken, Mijn vraag is of de kleppen van deze motoren altijd krom gaan.
Het is best veel extra werk om dit te controleren en als iemand het met zekerheid kan zeggen, scheelt dat de klant weer een paar uur arbeid.