Geplaatst: 03-11-2014 18:18
Hallo.
Krijg van de week deze Fiat terrug,de klant klaagt dat af en toe de auto afslaat bij stoplichten of bij naderen van rotonde,ik heb na een lange proefrit zelf niets gemerkt,ik heb het gasklephuis gede-en monteerd voor reinigen,heeft niets opgeleverd,alle signalen zijn goed,oa IAT/KVS/LAMBDA/SHORT EN LONGTRIM er zijn geen DTC aanwezig.auto loopt gewoon 100%,
de eeste gedachte gaat uit na gasklephuis,maar mischien hebben jullie een andere ervaring.
B.V.D.
Gemeten
alle Temp-s
lambda regeling
Dtc geen
Foutcodes
geen