Geplaatst: 02-12-2013 16:23
Hallo allemaal .
Ik krijg zo een audi a8 4.0 tdi binnen waar de klant meldt dat de tuimelaars van een aantal cilinders zijn gebroken.
Auto is gisteravond normaal neergezet in parkeervak zonder problemen
Vanmorgen bij wegrijden liep de auto niet lekker ineens en nadat de anwb erbij geweest is blijkt dat er tuimelaars gebroken zijn
Nu wou ik eens kijken of iemand hier ervaring mee heeft.
Wat kan de oorzaak zijn?
Zijn de kleppen ook krom cq geraakt.
Distributieketting problemen?
Als de auto binnen is dan gaan we kijken dus het is enkel ter informatie
groetjes jeroen