Geplaatst: 04-11-2014 23:23
Deze auto geeft een foutcode op de turbodruk regeling, deze is elektrisch geregeld en rateld ook flink, en als je hem met de hand beweegt blijft hij wel eens vast hangen als je hem indrukt.
als ik hem met de actuator test aanstuur en met de scope de positie sensors meet geeft hij geen problemen
nu blijkt dit onderdeel alleen als complete turbo leverbaar. maar ik vind op enkele buitenlandse topics iets over een afstandsplaatje tussen actuator en steun monteren. iemand hier ervaring mee?
Uitgelezen met
hella guttmann 66