Geplaatst: 03-12-2013 11:53
hallo allemaal ik heb het volgende probleem .
na het vervangen van de brandplaatjes onderaan de verstuiver (die waren namelijk al een langere tijd lek ) stuit ik op het volgende probleem dat de auto niet meer start .
ik heb de volgende handelingen uitgevoerd en denk dat ik iets verkeerd heb gedaan .
de stekker bovenop de verstuivers waren verkoold deze moest ik vervangen nu weet ik eerlijk gezegd niet of de kleuren van de draden goed zitten heeft hier iemand een schema van ook meet ik een lage spanning op de stekker van 4 vollt (deze zou volgend internet +-80 volt moeten zijn ) dus met een beetje pech is de eindtrap uit de computer heeft iemand dit al een eerder meegemaakt ?graag reactie mvg johan ps de computer geeft geen foutcode aan ook gaat er geen lampje branden op het dachbord