Geplaatst: 05-11-2014 11:33
heren ,
nachts gaat soms het orginele alarm af,wat niet leuk is.
uitlezen met 2 snap-on lukt niet
met de kts geeft hij 40 fouten maar kan niet wissen. en hij geeft de foutcode niet.
wie kan mij helpen
of kan ik de module loskoppelen/ waar zit deze?
vr.dank voor het meedenken alvast
j schouten
Uitgelezen met
snap-on bosch