Geplaatst: 05-11-2014 14:00
Beste
Heb een jumper 2.2 Hdi 74 KW van 2003 die zijn volle vermogen niet meer haalt.
De motor trekt nog wel maar niet op volle vermogen.
Darmen van turbo naar intercooler niet lek en vlinderklep op inlaat collector is het stangetje niet los.
Heb uitgelezen en geen foutcode.wel gezien dat de MAP sensor een vaste waarde aangeeft van 255. deze weizigd niet.
Kan iemand me vertellen in welke richting verder te zoeken?
Alvast bedankt.