Geplaatst: 12-03-2013 9:59
collega's
ik heb een v70 d5 binnenstn die zeker 1 liter olie op 150km verbruikt,motor is al gespoeld om de zuigerveren schoon te krijgen, geen effect. verbruik blijft. inlaat traject en turbo gecheckt zijn inorde geen drupje olie,geen speling op het asje, niks. vanaf de egr versmeert ie ernstig inlaatspruitstuk, egr en roetfilter zijn al gereinigd maar we hebben de oorzaak nog niet te pakken voor ik het blok ga losmaken, is er misschien hier nog iemand met de gouden tip?