5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 30-01-2008
Bijdragen: 220
Geplaatst: 20-01-2010 17:10
Egr klep zelf en een nieuwe pakking, verder heb je niets nodig, kun je zo bij, dus inlaat spruitstuk, gasklep etc. gewoon laten zitten!!!!