Geplaatst: 13-10-2011 16:51
Hallo, ik heb een ford mondeo die af en toe de accu leeg trekt, met een ampere of vier. Dit is dan wel en dan niet. Startmotor/ dynamo al losgekoppeld. Ook de zekeringen uit de kast onder de motorkap al verwijderd en nog blijft de lekstroom.
Uitgelezen met
kts