Geplaatst: 02-12-2010 21:40
Hallo ik zit met het volgende probleem, ik zit met de bediening van de handels naarst de versnellings pook, ik heb twee uittrek knoppen met nog een derde schakel handel, wanneer en hoe werkt het geheel of hoe zet ik de auto in zijn 4 wiel drive, alvast bedankt voor de uitleg.