Geplaatst: 13-03-2013 12:42
d riem vervangen,volgens de merktekens gemonteert,klant kompt terug,motor als deze warm word
75 graden,begint deze heel erg te tikken en veel lawaai net of de kleppen tegen de zuiger slaan.
bij controle van de d riem,staat deze goed ,de riem ,tijdensde rammel,slaat deze heel erg heen en weer,ronder rammel niet ,de motor is heel erg versmeerd ,olie jaaren niet ververst,kan de nokken as verstelling een oorzaak zijn,en kan ik door de riem 1 tand later te zetten,de vervroeging uitschakelen
Gemeten
d riem vervangen,druksensor vervroeging schoongemaakt
Uitgelezen met
.
Foutcodes
.