Geplaatst: 06-12-2010 8:42
Beste
Voertuig heeft een moeilijke koude start. Nieuwe batterij, nieuwe gloeikaarsen - nemen 90A - enkel een foutcode ivm EGR. Bij nazicht van raildruk zien we dat deze tijdens de periode van niet aanslaan niet hoger komt dan 100 a 120 bar, wat dus onvoldoende is om aan te slaan. De elektronische controle van de injectoren levert geen afwijking af - alle correcties beneden 1.5mm/s . Iemand een idee? Kan eventueel ook nog de injectoren laten controleren op testbank of toch msschn aflopen van de brandstof via retour of dergelijke?
Stefan
2.0 hdi