Geplaatst: 13-03-2013 21:07
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn moter er komt een hard ratelend geluid uit de bovenkant van de moter.
Ik kwam vanmiddag uit me werk en toen rijd de auto nog als een zonnetje maar toen ik hem een paar uur later wou starten hoorde ik een hard ratelend geluid bij het stationair draaien.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bij voorbaat dank