Geplaatst: 06-12-2010 13:19
Collega's,
Bij deze Audi met BRE motor (met automaat) hebben wij het stiftje tussen de oliepomp en balans-as vervangen. De motor ligt er nu nog uit en we hebben de bak met startmotor gemonteerd om de oliedruk te kunnen meten.
Echter tijdens het starten hebben we geen oliedruk (zelfs het oliefilterhuis blijft droog) en ook uit de olie aanvoerleiding van de turbo komt geen olie. De turbo zelf hebben we overigens nog niet gemonteerd.
iemand enig idee voor we het carter er weer onder vandaan halen?
Groet,
Jan
Gemeten
Oliedruk
Uitgelezen met
n.v.t.