Geplaatst: 16-10-2011 22:50
Goede dag,
Wie heeft er even een goede tip
een ruilmotor overgebouwd alles zit weer aangesloten
maar wil nu niet starten maar niet aanslaan.
voor het uitbouwen geen foutcode;s
nu met de ANDERE GEBRUIKTE RUILMOTOR DIVERSE.
waar onder motormangement radiateur met sterretje
heb geen gloeilampje branden.
wat kan daar de oorzaak van zijn.
Hoe ontlucht je deze auto het best de pomp(dieselleidingen)
na veel tegenslag van de diverse verschillen tussen de twee motorblokken
heb ik even een weerspraak nodig.
dus wie heeft er even een hulp tip.
de rest weet ik ook .......
alvast bedankt meedenkers.
groeten Dick