Geplaatst: 22-10-2015 11:54
We hebben een probleem met een transit waar de zekering er af en toe eruit klapt.Het blijkt dat deze 5 amp. is en voor de startonderbreker is en het esp en het instrumentenpaneel . F66 is het en deze zit aan de bijrijderskant achter de eerste zekeringskast.Is er iemand die dit herkent?Als hij stuk gaat dan kun je hem niet meer starten en vallen de meters terug naar 0. Na vervanging kan het zo maar zijn dat je 2 dagen zonder problemen rijden kunt.
Het gaat om een oprijwagen van ons zelf.
Uitgelezen met
Delphi
Foutcodes
U0121