Geplaatst: 25-10-2015 22:29
beste collega's ik heb vandaag de distributie riem van een opel tigra 1.4 vervangen
met motor code X14XE alsook water pomp riem spanner mee loop rollen enz.......
nu na het plaatsen van de riem heb ik opgemerkt dat de riem spanning veel te hoog licht
terwijl de riem spanner nog niet eens opgespannen is heeft iemand hier misschien een idee van
wat ik verkeerd gedaan kan hebben.
blijkbaar is de positie van de water pomp ook zeer belangrijk maar ik vind hier geen bijkomende informatie over.
Alvast dank bij voorbaad.