Geplaatst: 31-10-2016 14:06
Goedendag,
Wij hebben hier een ibiza 3cil diesel staan met een geluid alsof de uitlaat lek is. Dit klinkt dusdanig dat je denkt dat dit in no time te vinden is. helaas bleek dit niet het geval en is er ook zeer moeilijk bij te komen. Iemand enig idee? Ben helaas niet in het bezit van een rookmachine.
Gemeten
Geen foutcodes
Uitgelezen met
Bopsch KTS