2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 01-06-2010
Bijdragen: 80
Geplaatst: 13-12-2013 8:52
weet er iemand hoeveel olie er in de handgeschakelde 4 bak gaat van een trabi met vw 1,1 motor?
oliesoort weet ik wel maar kom er niet achter hoeveel.
bij voorbaat dank!
nvt