Geplaatst: 21-10-2011 11:16
Het airbaglampje brand,en melding " getriebenotprogramm"
dus automaat in noodloop , cruise controle werkt ook niet meer, en de hele stuurwielbediening werkt niet meer! Deze storingen zijn alle drie op hetzelfde moment opgetreden. dus als je hem op contact schakelt geeft hij dit gelijk aan!
heb m niet uitgelezen omdat ik geen stekker heb voor bmw.
heb wel de accu-poolen losgenomen en doorverbonden maar de storing gaat niet weg. verder geen vreemd rijgedrag kwa schakelen van de automaatbak.....
misschien iemand een suggestie voor ik m laat uitlezen bij de dealer?