Geplaatst: 17-03-2013 11:47
Beste
Ik wou vragen heb een opel vivaro die max 120km/u rijd bouwt heel langzaam op,heb het uitgelezen en geeft me foutcode P 0045,heb de leiding gecontroleerd en zien er allemaal goed uit,de wastegate klep functioneert ook goed(de magneetklep er tussen uitgehaald en rechtstreeks verbonden),word bedoeld met deze foutcode het magneetkleep dat de wastegate klep aanstuurt?En hoe kun je dit controleren(hoeveel moet de weerstand ervan zijn)
Met vriendelijke groeten
Uitgelezen met
Autocom
Foutcodes
p 0045