Geplaatst: 29-10-2015 11:12
Deze motor loopt stationiar wat onrustig, als je hem 50 rpm verhoogd dan loopt hij mooier rond.
Geen foutcodes, bougies reeds vervangen, bobines gecontroleerd/gewisseld. brandstofreiniger al toegevoegd gehad.
Volvo dealer hier had er ook niets over.
Iemand die er wat zinnings over kan zeggen?
Gr,
Gemeten
bougies
Uitgelezen met
EOBD tester
Foutcodes
geen