Geplaatst: 31-10-2015 10:41
Betreft Ford Focus met een 2.0 TDCI /PSA /DW10 motor. Deze zit ook in Volvo/Peugot/Citroen/Mazda
Motor houdt koud in. Als de motor warmer wordt dan is het inhouden minder. Als je een tijdje heb gereden dan is het niet meer waarneembaar.
Bij stilstaande auto geen storing waarneembaar.
Gemeten
-Geen foutcodes aanwezig.
-Turbo slang was stuk en vervangen. geen resultaat.
- Bijpass klep was gebroken en vervangen, geen resultaat.
- Gereden met datalogger/meetwaarblokken. Brandstof druk is onstabiel. zie bijlage
Uitgelezen met
IDS
Foutcodes
geen