Geplaatst: 31-10-2015 0:44
Ik heb hier een BMW waarvan ik ik de stuurdoos van de motor heb uitgelezen. Hij geeft aan dat de gloeibougies stuk zijn. Bij nader controle blijkt dat bij controle van de gloeibougies deze nog perfect werken. Enkel geeft mijn diagnosetoestel aan van niet. Kan het zijn dat de stuurdoor van het gloeien defect is? Kan je deze stuurdoos zelf vervangen of moet dit via de dealer gaan om hem aan te leren?
Mvg Jeroen
Gemeten
foutcode op al de 6 gloeibougies, DEFECT
Uitgelezen met
Guthmann