Geplaatst: 17-12-2013 15:02
Van deze auto is vorig jaar de katalysator vervangen na een foutcode dat de omzettingsfactor te klein was.
Kat bleek inderdaad verbrand maar auto liep verder prima.
Nu 14000km verder weer de kat verbrand en loopt de auto ook slecht.
Smoort bij onbelast volgas geven en hikt bij stationair draaien.
Auto loopt slecht op benzine en lpg.(al is het op benzine minder slecht)
Geen foutcodes
Lambdasonde vervangen
klopsensor vervangen
temperatuursensor vervangen
bobines vervangen
distributieketting en spanner vervangen
kleppen opnieuw ingeschuurd.
Wie geeft nieuw inzicht?
Uitgelezen met
bosch kts