Geplaatst: 19-12-2013 16:49
Leden,
Net als vorig jaar hebben we nog een kleine breinbreker voor jullie, het AMT Logospel.
Vorig jaar zijn de prijzen onder de inzenders met de juiste inzending verloot waarvan ook enkele hier bekende Garageforumleden.
En zeg nou zelf, wie wil zo'n Kroon-Oil Powerflush nou niet winnen? Of de door Dometic beschikbaar gestelde DEFA WarmUp-set?
Tenneco sponsort een GTM-horloge en MPM een Goodiebag. En wat dacht je van rijden met een Ferrari of een slipcursus! Klik hier om mee te doen aan het logospel.
Ik denk dat jullie ze feilloos weten te vinden.
Succes!
Tom.