2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 19-08-2010
Bijdragen: 38
Geplaatst: 20-03-2013 9:46
ik heb een ford moneo 2007 diesel, deze is er onder het rijden mee gestopt.
starten is niet meer mogelijk en uitlezen lukt ook niet, geen communicatie mogelijk.