Geplaatst: 21-03-2013 19:38
Hallo,
bij deze Corsa blijft het dynamo/acculampje branden (ook na vern.van dynamo) laad 14,5v
maar ook knalt zekering 29 eruit (ik heb geen schema bij de hand dus ik weet nog niet waar deze zekering van is)
heeft iemand een idee
gr M