Geplaatst: 25-10-2011 21:54
daar ben ik weer toch nog iets over de alfa.
nu heeft de auto goed en rustig gelopen, maar nu komen de eigenaars hem halen en bij het starten is de motor aan het tikken. iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
is het mogelijk dat de injectoren dit veroorzaken?
of is de oorzaak ergens anders te vinden.
ik heb geen foutcodes.
Uitgelezen met
maxscan oe-509
Foutcodes
geen