Geplaatst: 23-07-2012 20:44
hallo
heb een freelander staan van 2005 td4 diesel
deze auto start niet.
test kast geeft aan dat de lage druk niet voldoende is deze is rond de 3.5 bar lijkt mij goed?
op de pomp in de tank krijg ik geen stroom heb ik wel massa alle zekeringen zijn heel.
en het enige relais onder de motorkap wat ik kan vinden van de opvoerpomp is ook heel
iemand nog een idee? mijn dank is groot
Uitgelezen met
auto diagnos