8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 23-10-2011
Bijdragen: 42
Geplaatst: 26-10-2011 20:51
het haakje van de nokkenaskettingspanner zit er nog op. Ik dacht dat dat na montage van de spanner los gemaakt moest worden??