8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 28-12-2013
Bijdragen: 18
Geplaatst: 30-12-2013 10:48
Deze wagen heeft een heel hoog olieverbruik 1L / 100km de olie komt in de inlaatcollector te staan en wordt zo aangzezogen. iemand ervaring met dit probleem. Gr