Geplaatst: 26-07-2012 12:47
Hoi Heren zit er onder de monteurs nog een bmw monteur? Wij hebben het volgende probleem ik heb bij deze bmw de stekkers los gehaald van de cas regelapparaat deze zit achter de verlichtings schakelaar de auto kwam rijdend binnen maar nadat ik de stekkers eraf heb gehaald en weer gemonteerd krijgen we de auto niet meer aan de praat heeft er iemand nog een idee?? Alvast bedankt Gr
Uitgelezen met
-
Foutcodes
-