Geplaatst: 26-07-2012 15:07
Hallo,
Ik heb het volgende probleem.
de motor gaat vlot rond maar slaat dan niet aan.
Als ik de sleutel los laat zodat hij in de normale stand staat en de motor draait nog net snel genoeg slaat hij soms wel aan.
De auto aanduwen gaat ook goed.
kontaktslot is vervangen maar het probleem is er nogsteeds.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Henk.