Geplaatst: 01-01-2014 19:12
Hallo Forum leden,
We hebben deze Renault Kangoo 1.9DTI binnen gekregen met een gebroken distributie riem. Inmiddels zijn de kleppen en div. vervangen.
Echter is ons niet duidelijk hoe we de pomp nu kunnen timen. We hebben dmv paspennen de krukas op 1e cilinder BDP staan. Hoe kunnen wij inzien op welke cilinder cilinder de pomp op inspuiten staat?