Geplaatst: 26-10-2011 20:53
Sprinter 312 d heeft geen vermogen meer. Een week geleden van het een op het andere moment ging onze sprinter maar 80 meer. Stationair en tot deellast lijkt alles normaal. Start ook gewoon goed. Motor trekt niet door maar rookt niet.
heeft iemand hier ervaring mee?
Gemeten
Turbodruk gemeten ruim 1 bar, connectors in zakje onder de accu gecontroleerd op corrosie, weerstand in bedrading naar ecu normaal.
Uitgelezen met
Bosch kts 520
Foutcodes
p 1352