Geplaatst: 26-07-2012 21:18
hallo.
ik heb hier een combo staan uit 2004.
deze rookt erg veel zwarte rook en valt na het schakelen terug in vermogen.
heel de achterkant is al zwart.
de intercooler en turbo zijn naar mijn inzien in orde.
zou dit een verstuiver kunnen zijn of heeft iemand een idee?
geen foutcodes.
of zou de distributie ketting voor dit probleem kunnen zorgen/ ik heb pas een ketting van een astra vervangen en die was gewoon een cm langer dan de nieuwe?
gr
arno